鱼竿竿

金鱼脑
智障+手残 all智 主山组 其他cp也会写 看脑洞放cp 杂食无洁癖

嗜猫成狂②

补习天王×开锁佬

粤语
粤语
粤语

重要既事情讲三次

榎本锁好自己部小面包车之后,戴上耳机走去客户家里,冬日太阳的热度烘得针织衫暖笠笠,步伐都轻快了许多

绿灯亮咗,过之前好好地看了右面毋车过来,按着耳机里的节拍,左脚踩白块右脚踩沥青,丝毫不差地走了一半。突然被人系后面拉了一把,打倒teng跌入后面人的怀里,耳机被扯掉在地上,后尾枕撞上后人心口“咚”的一声和红路灯“嘟—嘟—嘟”的声音闯入耳朵。未来得及翻转头睇系边个拉自己,跌落地既耳机比飞驰而过既货车碾过,“劈啪”地分二为四跳了一下

【唔系感黑仔啊嘛,破财挡灾?】

转头一睇,系果日食宵夜撞到果个“大胃王”……

“又会感巧救……”吉本仲好开心感笑住

“赔钱,盛慧8000蚊”榎本面无表情

吉本荒野搵人升级屋企既防盗系统,惊师傅唔识路捻住出黎接,岩行到路口就见到上次见到既英短从安保公司的车上下来,打算从后面扮偶遇(顺便影几张相),手机都未拿出来就睇到猫猫差点被车撞,情急之下拉了一把,毋估到会无意之中整坏咗个耳机,更加毋估到猫猫开口就咬人了

“8000蚊”耳机坏掉的榎本执意索偿,嫐起身块脸更加圆了

红绿灯的声音变成“嘟嘟嘟嘟嘟”,吉本一手捡耳机一手抓住榎本手臂,拉着就过了马路

“好了好了我会赔俾你了,宜家你跟我翻屋企先。”

【8000蚊就想拐我,捻多咗啊嘛】“你想做咩?”

撩猫真系一个愉悦既过程,生气 顺毛 警惕,想睇下更多样啊

“毋~我今日约咗妳间公司同我搞防盗系统,感岩就撞正你了。”

“感点解你会系我后面,唔系应该系我前面先岩咩?”

“我……落楼买餸。”求其搵个借口先

“餸呢。”英短一点都不含糊追问到底

“我醒起唔记得带银包。”

………………………………

“感带路啦。”英短又恢复回冷漠的样子

【果然不说话才最可爱】


两人在路上简单地自我介绍,知道咗吉本系个补习老师

进了吉本家,榎本就闻到了放在玄关的黑加仑香薰的味道

【男人老狗,搞呢d感既野,唔会系变态老师啊嘛】

直到吉本拿出果对粉红的毛毛拖鞋讲“请”自己就着对棕色既时候,榎本呆了一下反应过来应该是女朋友的东西,放下背包开始检查

“榎本先生要喝点什么吗?”试探地问了一下

“唔使了,我好快搞掂”不用备奶就可以尽情地看猫猫了

主卧的床靠着有窗的墙【……风水唔多好……】还是脱掉拖鞋爬了上去,跪在床头检查。突然醒起一件事【距屋企有女朋友住,感张床……仲有我着果对拖鞋……呢个男朋友有毋搞错女朋友拖鞋俾客人着……】

快手检完就落翻黎着拖鞋去检查客房,费事着住人地女朋友对拖鞋感耐

暗中观察(顺便影相)既吉本系脑内已经将床上的榎本玩咗好耐了,心捻【以后有机会打开个窗,系猫猫后面……】

唔知吉本满脑子肮脏思想既榎本一边检查门锁,一边捻点解岩先会觉得有种迷之羞耻,明明有女朋友系正常既事情……

检查完房子,榎本就拿出商品册打算问吉本要换边种锁

“唔使拣了,就换最安全果只”吉本摆摆手表示唔使

“大概要21万,加埋耳机系22万”托了托眼镜,准备应对还价

没想到吉本眼都唔眨就话“好啊”【宜家d补习老师真系好搵】

“感我过两天准备好材料就上黎装,今晚再同吉本先生约时间,毋事我就走先了”

“使唔使我送你落楼?”仲想睇多阵猫猫既吉本扮晒好客

“唔使劳烦吉本先生,我认得路,再见”转身就走,猫毛都毋留一条俾吉本

晚黑

“喂~”刚一打过去就接通了,背景音有“呜呜呜”的声音

“吉本先生你好,背景有点吵听得清吗?我是实净公司既榎本径,两日后早上10点方便安装吗?”

“毋事~听得清,岩先救咗只受伤既狗仔,10点安装毋问题,狗命关天,我先挂了”

“好的,再见”心入边对吉本呢个人既好感度上升咗


后巷里昏暗的角落里,一个男人手脚都被绑着,被人剥剩条底,嘴入边塞住布条,讲唔到野。旁边企住一个人,睇唔清系咩样。

“感大声差点吵到我讲电话了,我个fan差点d俾你撞到仲坏埋耳机,条数点计先?”男人只能够不停地挣扎

“不如放入垃圾桶碌落楼梯?”一边笑住一面摞出手机影相“米青子~诶呀唔记得你毋得笑添”

“嗯…………我捻个好办法,你一定会中意”男人好惊感望住果个人,挣扎得更大力了

TBC

最近睇紧翡翠台版本既上锁的房间 就算系粤语都毋觉得有违和感 依然还是各种既“超得意!!!!”“啊啊啊啊啊啊啊啊啊”每次距训系地下就……脑内各种不可描述 呢个人真系猫猫黎嘎!

评论(7)

热度(6)